First of all

April 07, 2017


Napokon, nakon više meseci najavljivanja došao je trenutak da vam predstavim svoj blog. Zašto mi je toliko trebalo? Kako sam perfekcionista po prirodi, morao sam da se uverim da je sve u najboljem redu, sa one tehničke strane. Naravno još uvek postoje neke sitnice, koje ću ispravljati kako se blog bude razvijao.


Sada, kada sam vas upoznao sa problematikom lansiranja bloga, red bi bio da vas upoznam i sa mnom. Najpre, krenuću sa onim ličnim podacima svake biografije. Zovem se Filip Jungić, imam 23 godine, trenutno sam na master studijama hemije na Prirodno – matematičkom fakultetu u Novom Sadu. I baš tu, na PMF-u, upoznah meni drage ljude. Ljude koji su sada moja podrška, vetar u leđa kada je bilo pitanje otvaranja bloga. Eto i odgovora na pitanje, kako sam se odlučio za ovaj poduhvat. 




Još jedan ključan faktor u celoj ovoj priči sa blogom je svakako meni najdraža aplikacija u telefonu, Instagram. Preko najveće platforme u kojoj su glavni mediji fotografija i video zapis, spoznao sam svoju novu strast a to su moda i fotografija uopšteno. Upravo mi je instagram pomogao da se upoznam sa radom blogera i kako tvoj feed zapravo može da postane brend.

Kada je o modi reč i stilu generalno, on se tokom godina razvijao kao i ja. Danas je to neka forma, koja je meni odgovarajuća i koju bih ovim blogom voleo da podelim sa vama. Dakle, tema bloga biće moda i neko moje viđenje iste, što ste do sada verovatno i zaključili. Predstavljaću vam svoje daily outfite, ali ću se truditi i da vam dajem savete kada je izbor boja u pitanju ili koji komad odeće sme sa drugim komadom, odnosno ne sme. Ja ću dati svoj maksimum, a nadam se da ćete vi svojim komentarima svakako poboljšati kvalitet bloga. 




I naravno da se upoznavanje odužilo, iako sam sebi rekao da ću minimalno teksta pisati. Elem. Dužan sam vam jos jedno upoznavanje sa Marijanom Vasić, fotografkinjom, koja je zadužena za sve fotografije u ovom postu, ali i u postovima koji slede. O našoj saradnji i kako je došlo do iste, pisaću u sledećim postovima, a do tada uživajte u danima proleća.

Do narednog čitanja, šaljem pozdrave.

You Might Also Like

2 comments

Like me on Facebook