Blacked

March 30, 2018

Ako ste već dugo moji pratioci na instagramu, siguran sam da ste primetili da mi je jedan od omiljenih hashtag-ova - #allblackeverything. Objašnjenje iza ove činjenice je vrlo jednostavno, volim da u mom garderoberu preovladava crna nijansa.


Kada malo bolje razmislim, to je i jedan od prvih modnih saveta koji sam dobio kao dete koje je već bilo svesno šta želi da nosi, a šta ne. „Crno se slaže uz sve“, govorila je moja mama. Da sam je u tom trenutku poslušao, verovatno sada ne bih imao fotografije sa modnim promašajima. Ali, zar ih nemamo svi?

Elem. Vratimo se postu i još jednoj priči iz Amerike. Tokom boravka tamo upoznao sam divne ljude, među kojim je i simpatična Ruskinja Alice Panfilova. Upravo je ona zaslužna za fotografije koje će pratiti ovaj post. Amaterski se bavi fotografijom te joj je ovo bio jedan od izazova, uzeći u obzir da je uglavnom fotkala koncerte i autoportrete.

Prateći različite tumblr stranice primetio sam sve te fotografije u vešerajima sa nebrojano mnogo mašina i zamišljao svoj shooting u takvom okruženju. Znao sam da ću tu želju ispuniti u Americi. Moj predlog joj se veoma svideo, što je rezultovalo fantastičnoj saradnji i još boljim fotkama.

Razmišljao sam dugo, kakav bi outfit trebalo da imam za ovo fotkanje. Naravno, opredelio sam se za onaj iz #allblack serije. Oversized majica sa metalnim prstenovima, u koju sam se zaljubio čim sam je dobio, i isprano crne farmerice su se činile kao idealna kombinacija za samu lokaciju shooting-a. Trebalo je da bude zaista #allblackeverything kombinacija, ali patike koje sam planirao da upotpune look nisu stigle na vreme. Stoga sam se opredelio za adidas superstar i mislim da nisam pogrešio.

Neću da budem od onih ljudi koji će reći da morate imati crne stvari u ormarima, ali smatram da je crna boja s razlogom boja koja preovladava na svim modnim pistama, iz sezone u sezonu. Boja stila i elegancije, ali isto tako i nekih opuštenijih varijanti u uličnoj modi. Danas, kada je sve nosivo i kada se kombinuju različite boje i dezeni upravo crni komadi garderobe nam omogućavaju da ove kombinacije dobiju odgovarajuću formu i izražaj.

Ph by: Alice Panfilova


Oversized T-shirt // Cheap Monday
Jeans // Zara
Sneakers // Adidas 
Shades // Urban Outfitters
Socks // Happy Socks

You Might Also Like

1 comments

  1. Great post
    I'm following you,please follow me back https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Like me on Facebook